maanantai 24. helmikuuta 2014

Reissuvinkkien kaipuu

Mokomakin tietokone! Ensinnäkin olin säädellyt asetuksiani blogissani, niin että kuvat pomppivat miten sattuivat ja esiintyivät linkkeinä. Nyt asia korjattu ja kuvat pitäisi olla paikallaan :) Mutta jotta blogin kirjoitus ei olisi liian helppoa, oman tietokoneeni netti on päättänyt olla toimimatta useamman päivän. Meillä on kaksi läppäriä ja niillä yhteinen netti, mutta tietenkään minun koneessani netti ei nyt pelitä ja miehen koneelle (kuten nyt) on kuitenkin aina pieni kynnys mennä. Meillä kaikki on kuitenkin aika jaettu "omiin". Ja niinkuin sanoin, kännykkähän ei suostu bloggamaan. Ääh.

Olen lueskellut nykyään enemmän käsityö- kuin vauvablogeja ja onkin alkanut herätä kipinä myös omaa käsityöblogia kohtaan. Kipinä ei syty ensimmäistä kertaa, vaan olen jo haaveillut siitä vuosia. Se vaan veisi tätäkin enemmän aikaa. Pari kuukautta kesälomaan ja sitten olen päättänyt toteuttaa tuonkin unelman! Nyt vaan pitäisi miettiä nimi sillekin. Lisäksi tahtoisin ompelemiini vaatteisiin lappuja, joissa olisi "nimeni". Vähän tyyliin Made By Me, muttei kuitenkaan niin tavanomaista, mutten suoraann omaa nimeänikään haluaisi siihen... Ideoita?

Reissukin lähenee kummasti. Uv-puku, tytön aurinkolasit ja aurinkohattu keittiön päällä muistuttavat pakkaamisen alottamisesta. Vauvanruokia ostin eilen imettävänä soseena lentokoneeseen. Saako koneeseen viedä lasipurkkeja? Vai onko teillä kaikki olleet pakattuna ruumaan? Jäätyvätkö ne siellä? Tällä hetkellä olen ottamassa kaikki ruuat täältä mukaan, sillä en halua, että neiti (joka tahtoo nykyään nirsoilla toisinaan ruuaan suhteen) vetää loman lekkeriksi huutamalla päivät nälkää ja nirsoilemalla. Myös lentokoneeseen otettavat lelut ja viihdytykset otettaisiin ilomielin vastaan! Jos tyttö olisi vähän isompi, voisi näytöltä pyöriä jokin ohjelma, mutta kun vielä ei sellainenkaan kiinnosta.

Vinkkejä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuulen sinusta mieluusti, kiitos siis kommentistasi!