lauantai 19. heinäkuuta 2014

Kiukuttaa

Se tunne, kun kiukuttaa. Ärsyttää. Ihan suomeksi v*tuttaa.

Huomenna on erään hallituksen kokous, ja itse kuulun tähän hallitukseen. On ihan "virkakin", johon ei tosin koskaan kysytty, tahdonko ruveta, vaan pistettiin. Ja se nyt kyllä ärsyttää! Olen kyllä hoitanut hommaa jo pari vuotta, mutta aina tämä sama homma kokouksen lähestyessä, kaikki on vinksin vonksin tai ainakin heikun keikun:

A) meillä ei ole tulostinta. Ei, en saa ulos sitä hemmetin joka kuukausittaista paperia, jonka tarvitsisin siihen tilastointiin, joka minun tulisi tehdä.

B) olen ihan hemmetin huolimaton. Koska minulla ei ole niitä kuukausittaisia papereita nyt tulostettuna (huomenna vierailla kotiväen tulostimella), en saa tarkistettua, etten olisi hukannut yhtään kuittia. Kansio, jossa niitä säilytän, oli pari kuukautta toisella henkilöllä, toivottavasti kaikki tällä välin saamani lappuset todella ovat tallessa.

C) en todellisuudessa ymmärrä pestistäni hönkäsen pölähdystä. Teen tietokoneella uuden taulukon vuodesta vanhan perusteella ja kiroan joka kerta, että mikä oikein tarkoittaa mitäkin ja mitä pitäisi olla missäkin. Mitääään käsitystä ei ole, mutta onneksi logiikka pelaa.

D) Minulla ei ole aikaa. Aika on niin vähissä muutenkin, puhumattakaan mistään omasta ajasta (=Myyn nukkuminen), että siitä on turha puhua. Että käytänpä sen sellaiseen, joka piru vie ei kiinnosta.

Miksen luovuta pestiä toiselle? 

Buahahaha.

Koska koko porukan kiinnostus ja joutoaika tuntuu olevan yhtä huimaa. Mutta.. on meillä joskus kivaakin.

Sitä odotellessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuulen sinusta mieluusti, kiitos siis kommentistasi!