perjantai 18. huhtikuuta 2014

Kesäfarkkuja itselle

Ai että eksyin eilen poistomyynteihin ja löysin ihanaa itselleni. Pinkit, turkoosit ja sinikukikkaat farkut ihan itselleni. Jakanee mielipiteitä kovastikin, mutta minä tykkään! En ole oikein sinisen ystävä, mutta ne olivat niin täydellisentuntuiset jalassa, pinkkejä olen jo kauan haaveillut käyttäväni, vaikka ne hurjat ovatkin ja noihin kukallisiin vain ihastuin. Viisi euroa kipale nyt, ovh yhteensä 120 euroa, aika hyvin siis vai mitä?


Siivosin vaatekaappini toissa päivänä Myyn kanssa ja totesin, että farkkuja on liikaa siihen nähden, miten mukavuudenhaluinen olen nykyisin: legginsit ja colitsihousut ovat vain niin mukavia. Myös mekot ovat selvä kevään merkki hameiden ohella. Vuosi vuodelta pukeutumiseni saa naisellisempia sävyjä, viime päivinä olen käyttänyt töissäkin ennenkuulumattoman paljon korollisia kenkiä tennareiden sijaan ;)

Olen miettinyt blogini lukijoita ja teidän määrää. Toki laatu korvaa määrän, mutta olisiko keväänmittaan aiheellista järjestää vaikka arvonta. Olen myös miettinyt kysymyksiin vastailu -postausta, mutta tulisiko kysymyksiä ja uskaltaisinko niihin vastata kuitenkaan :) mitä mieltä olette?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuulen sinusta mieluusti, kiitos siis kommentistasi!